donderdag 22 januari 2015

Werk in uitvoering

Nog meer foto's toegevoegd! Nu staat echt alles hier op dit blog,  behalve een paar lappen waar ik nog over twijfel. Dus bij elke pagina staan wel weer nieuwe dingen. 

Het geborduurde schilderijtje ' In en om het huis' ligt klaar om opgestuurd te worden. Wie weet is het straks te zien op de #Handwerkbeurs in Zwolle.

En hieronder een paar foto's van een ketting waar ik in de kerstvakantie al aan begonnen was, tot ik 'In en om het huis' ging maken. 




Alleen maar blauwe kraaltjes, maat 11 en 15.
Wel verschillende steken, maar het wordt toch ongeveer symmetrisch, hoop ik.
Ik blijf tellen en weer oplossingen bedenken om verder te kunnen.


1 opmerking:

  1. Dit wordt vast weer een erg mooie ketting. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen