zondag 1 februari 2015

Druk weekend......

Toch nog even iets posten. Natuurlijk ben ik het hele weekend met het jasje bezig geweest, maar tussendoor heb ik ook nog gevouwen en geplakt en geknipt: een kaart voor een jarige, veel mislukte en een paar gelukt vouwsels, en een plakwerkje in een klein doosje.  De kaart is al op de post, de rest staat hieronder.



Crystal Hexagonal ontworpen door Ishibashi.
Het is echt een wonder wat je met een vierkant blaadje papier kan doen! De grootste is van 15 x 15 cm, de middelste van 10 x 10 en de kleinste van 7,5 x 7,5 cm. Dit is wat overbleef na echt uren ploeteren!




Van een collega kreeg ik een doosje, GUM, staat erop. Het heeft even in de kast gelegen, maar elke keer als ik het tegen kwam: dacht ik: 'uitklapkaart'.
Dus dat is het geworden: een uitklapkaartje. Het papier komt van de FLOW van december 2014. 









Het is echt heel klein en past makkelijk in een envelop. Dus wie weet, wordt het ook nog een' kaartje'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten