zondag 29 maart 2015

Caravan vogel

Herfstige start van het voorseizoen op de camping! 
Het wordt komende tijd: thuis aan de slag met papier en in de caravan borduren.

Ik heb vorige week in een winkeltje 2 hangers van glas gekocht. Je kan ze open maken en er iets in doen. Ik noem het maar een 'fotohangertje'.

Ik wilde een vogeltje maken voor er in.Het lastige is, dat ik niet kan tekenen. Dus eer ik een acceptabel vogeltje heb....
Maar goed, tijd genoeg dus. 
Ik borduur met 1 draadje dmc. Ik gebruik korte en lange platsteken. De vleugel doe ik, denk ik in ' feather stitch'. Lijkt logisch.

De bedoeling is dat het hele vierkantje volgeborduurd wordt. 



Hoe slechter het weer, hoe sneller het klaar is!

1 opmerking:

  1. Dan hopen we maar dat je er nog heel lang mee bezig bent, want dan hebben we de zon.

    BeantwoordenVerwijderen