zondag 22 maart 2015

Tussendoortje

De halve middag bezig  geweest met uitzoeken en uitproberen hoe ik een soort uitschuifkaart techniek kan toepassen op de Merci-zee. Maar het is het niet gelukt!
You Tube heeft me niet kunnen helpen. Ik kom aldoor bij de meest afschuwelijke filmpjes terecht met voorgedrukte voorbeelden van kaarten, maar de techniek van het schuiven wordt niet zo uitgelegd dat ik het begrijp. 
Wordt dus vervolgd of ik ga eerst wat anders doen.

Bij het opruimen van wat hangers, vond ik onderstaande broche. Ik weet niet waarom ik hem weggelegd had. Hij lijkt me toch draagbaar. Het is een soort lijstje met glas ervoor. Ooit goedkoop gekocht in een aanbieding, dat lijstje dan. Ik heb er nog een paar.  Het is ook wel erg klein: 1 x 5 cm.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten