zondag 19 april 2015

Amsterdam jasje

Na lang nadenken hoe ik het zou aanpakken, nu echt gestart met een Amsterdam jasje. Ik had panel-stof ( voor kussens of zo) met het wapen van Amsterdam erop. Stof voor een jasje had ik ook al gekocht. Het wapen haal ik uit elkaar en op verschillende onderdelen van het jasje naai ik dan een gedeelte van het wapen er op.  Nou ja, een lastig klusje. Ik heb het gedaan met de naaimachine, zonder voetje en met een afdekplaatje op de automatische geleider. Het lijkt behoorlijk te lukken. Maar omdat ik dat gedaan heb voordat het jasje in elkaar zit, is het een beetje een gok hoe het zal worden.


Dus een leeuw op een mouw, 'Barmhartig' op de manchet, 'Amsterdam' aan de voorkant van boven naar beneden, het echte wapen rechts op mijn rug, 'Vastberaden' in de kraag en 'Heldhaftig' moet ik nog bedenken! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten