zaterdag 18 april 2015

Kiezen

In de caravan ligt mijn borduurwerk en daar zijn ook mijn kralen. Thuis zou ik verder gaan met de Merci-doos en o ja, ik wil ook een jasje naaien. En er zijn mensen jarig, dus ik wil een paar kaarten maken.

Wat lastig is dat toch: want ik heb even geen ideeën voor Merci en dat jasje...daar moet ik mijn hoofd goed bij houden, want ik wil het wapen van Amsterdam er in verwerken. Heb ik daar wel zin in? Eigenlijk lijkt borduren op dit moment het leukste. En er zijn jarigen, dus een paar kaarten maken is wel handig.

Ik heb meer zin om gewoon wat  te rommelen: ik wil graag een soort pop up cirkels maken en een springveer van origami en nog wat bloemetjes vouwen en... En er zijn echt een paar mensen jarig, dus een paar kaarten maken zou niet gek zijn.

Gisteravond alles door elkaar gedaan: een kaart begonnen, pop up cirkels geprobeerd, een springveer van origami! Niets lukte! Dat krijg je als je niet kan kiezen. 

Maar vandaag toch een kaart gemaakt: met een verticale trap ( zo heet dat op you tube).



En wie weet wat er vanavond nog uit mijn handen komt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten