maandag 27 april 2015

Ondergaande zon

Prachtige zonsondergangen zijn er in Noord-Holland. En de kleuren heb ik in een zakje: 'sari-vezel' in allerlei kleuren. Sari-vezels zijn zijden draden, super dun,het zijn productieresten van zijden sari's. Ik heb een zakje gekocht op een handwerkbeurs een poos geleden. Nu heb ik ze gebruikt voor een zon.





Dat draad is echt heel lastig te verwerken. Ik heb het op de stof gelegd en borduur er over heen. Vrijdag weer verder, want deze zon is op de camping gebleven!

4 opmerkingen:

  1. Wat een bijzonder onderwerp Marjolein en het ziet er nu al mooi en warm uit. GrR

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd hoe dit gaat worden. Ergens in mijn kast moet ook nog een zakje liggen, ooit gekregen in een swap en nooit gebruikt omdat het te mooi is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, wat is het mooi, he! De kleuren zijn prachtig en het voelt ook lekker.
    Ik ga vast ook nog een keer borduren met de losse draden. Nu heb ik ze als ondergrond gebruikt. Het wordt gauw rommelig en pluizig, terwijl ik het als prachtig strengetje heb neergelegd. We gaan het zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt er vast weer iets moois van. De sunny side van NH.

    BeantwoordenVerwijderen