vrijdag 1 mei 2015

Ondergaande zon: te groot


De ondergaande zon is af. Behoorlijk pluizig. Je legt een strengetje op je stof en tijdens het borduren wordt het rommeliger en pluiziger. Ik kan het nu niet laten zien, want 
vanaf de Ipad kan ik geen foto's op mijn blog zetten.

En dan is deze zon ook nog  te groot...Ik wilde nl.  onder de zon een landschapje maken. Maar hier in de caravan heb ik alleen smalle stof en een kleine borduurring. Ik dacht, ik maak alle onderdeeltjes apart en zie wel hoe ik dat aan elkaar krijg. Maar de zon is echt te groot! Dus ik leg hem even apart. 
Het landschapje, weiland, bollenveld en een dijk vordert gestaag. Ik heb geprobeerd koeien in de wei te krijgen, maar die lieten zich niet vangen!

2 opmerkingen:

  1. Na een druilerige zondag heel benieuwd naar de zon. Helaas, de zon laat nog even op zich wachten. Maar het vervolg; weiland, koeien, bollen maakt weer erg nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag wel zon,maar erg veel wind! De koeien staan nu toch in de wei, trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen