zondag 21 juni 2015

Nog meer scherven

Dit bordje had ik ook al eerder in stukken geslagen. De randjes bewerk ik even met een vijzel, zodat ze niet zo scherp meer zijn. 


Ik heb veel stukjes, dus ik denk dat het een ketting wordt met alle stukjes helemaal in het rond. Ik heb een keer in een opwelling 12 witte spangen gekocht, dus dan kan ik er mooi weer 1 gebruiken. 




De scherven leg ik op ultra suede en dan rijg ik er een randje kralen omheen. En dan doe ik 'netting'.
Ik doe elke scherf met andere blauwe kraaltjes. Anders vind ik het zo saai om te doen. 
Het lastige van kralen is, is dat je van die onhandige beetjes overhoudt, en dat je ook toch steeds meer bakjes met allerlei kleurtjes door elkaar krijgt. 
Heeft iemand daar een oplossing voor? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten