zaterdag 4 juli 2015

Kralen ketting fantasie

Soms heb ik precies in mijn hoofd wat ik wil maken. Nou, ik heb dan een beeld in mijn hoofd van het eind product. Nu wilde ik echt een romantische ketting maken met pastelkleuren en bloemen. Ik had nog wat glazen bloemen en dacht dat dat heel mooi zou worden.

Ik ben begonnen met een blauwe right angle weave met 8 kraaltjes. De lucht, dacht ik. Dan groen voor het gras. Lastig is dat RAW zich slechter rond laat worden dan ik dacht. Dus ik heb het geheel halverwege maar aan een spang gezet. Dan kon ik daar de fout niet mee in gaan. In de laatste rij heb ik een extra kraaltje toegevoegd om het plooien te voorkomen. 




Maar wat nu? Die glazen bloemetjes zijn lastiger te verwerken dan ik dacht. De vlinderkraaltjes en bloemetjes die ik nog heb, passen niet zo vind ik. 
Misschien borduren? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten