vrijdag 4 september 2015

Blauwe kralen in een reageerbuisje

Het lukt niet echt goed om iets af te maken. Werken en achterstallig onderhoud van tuin en huis kosten veel tijd!  
De gedroogde skeletten van bladeren stapelen zich op in de keuken. Gelukkig nemen die niet veel plaats in. 

Maar ik ben ook erg nuttig geweest: een waterdichte tas gemaakt voor een mandje. 
Verder ben ik echt veel aan het opruimen en wegdoen. Anders komen we nog in zo'n televisie programma van RTL 4 of SBS terecht. 

Buisjes voor bruistabletten, die ik ook eindelijk eens wilde weggooien, heb ik 'bekleed' met stof..... Ze liggen nu in een glazen schaal te wachten op een bloemetje of zo. 




Door het opruimen krijg ik dingen in handen, waar ik al lang nog wat mee wilde doen of die afgemaakt of gerepareerd moeten worden. Ik probeer echt te kiezen: ga ik dat doen of kan het weg. (!)

Met 1 ding ben ik bezig: 
een reageerbuisje met kralen; eerst was het een broche. Maar die zat niet goed en de speld liet los. Nu wordt het een ketting, hoop ik. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten