maandag 14 september 2015

Reageerbuisje vervolg

Er komt niks meer af, geloof ik. 
Operatie Bladskelet zet ik even een paar dagen in de wacht. 
Nu weer verder met de kraaltjes in een reageerbuisje. 
Ook dat is een langdurig project! 
Maar .... ik heb 1 stuk ketting geregen aan de kralen in het reageerbuisje. En nu heb ik met veel omwegen bedacht hoe ik de andere kant ga bevestigen. Wat mij zeker geholpen heeft, is dat ik eindelijk lijm gevonden heb, die kraaltjes aan glas vastplakt. Zelfs de industrielijm die ik heb, werkte niet. Op de vorige foto is te zien dat ik een soort kapje aan de ketting gemaakt had om de onderkant van het buisje in te bevestigen. Maar dat was geen succes. Nu ga ik een simpeler oplossing proberen. Ik heb me gerealiseerd dat ik vaak te moeilijke oplossingen bedenk en dat de oplossingen vaak afleiden van waar het omgaat. Bij het reageerbuisje, gaat het om het buisje en de kralen in het buisje, dat moet de aandachttrekker zijn. Dus de rest moet eigenlijk simpel blijven. 
Nu maar hopen dat  het lukt!

reageerbuisje met kralen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten