zondag 22 november 2015

Aqua ketting: 4

Tussen het 'gewone' leven van noodzakelijk huishouden en gezellige bezoeken door, ga ik van kerstkaart naar ketting. Mijn jurk heb ik nog maar laten hangen.
Volgende week weer. Om te naaien moet ik te veel spullen klaarzetten om het even tussendoor te doen.

Voor de kerstkaarten moest ik op zoek naar wat zwaarder fotopapier dan de 180 grams die ik geprobeerd had. Ik heb nu 210 grams gebruikt en dat is wel o.k. Maar het ziet er nog niet uit zoals ik wil. Dus neem ik even pauze. 

Voor de ketting ben ik verder gegaan met de tubular peyotestitch:


tubular peyotestitch
Maar zie je die schaar liggen? Die gaat er dadelijk in........


Het is me te onrustig en rommelig. Ik was begonnen aan dat dikste gedeelte en ben langzaam met minder kralen gaan rijgen. En dat ziet er beter uit eigenlijk. Ik denk dat ik eerst een 'dunnere' ketting rijg met peyotestitch en die dan later ga uitbreiden. 

Dus deze vrije dagen hebben behalve gezelligheid, niets concreets opgeleverd!
Maar ja, wat is nou belangrijker!




   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten