zaterdag 14 november 2015

Aqua ketting: start

Begonnen met een ketting met een sluiting van een melkdop. Nou ja, eigenlijk is dit een dop van de suiker, maar het systeem is het zelfde. Al maanden speel ik met het idee dat zo'n dop een mooie sluiting is. En dat de dop sowieso een handig basis is voor een hanger of zo. 


dop van een suikerpak
Aqua: dat is een favoriete kleur van me. Ik ben ook een jurk aan het naaien met die kleur. Dus ik ben begonnen met alle aqua kralen bij elkaar te leggen:


kralen

Dat vind ik al een heerlijk werkje: wat heb ik ook al weer, wat kan ik er mee, welke dingen wil ik graag gebruiken.
Ik heb met de grote kralen wat geregen en gedaan ( vergeten foto te maken), ook met wat kleinere maar het werd niks. 

Ik wil graag een feestelijke ketting maken: beetje lawaaiig, maar toch strak. Het gaat het niet worden met die grote kralen. Ze zijn mooi, maar ik kan er nu niks mee. 

Het worden dus toch weer kleine kraaltjes: miyuki 15. 



peyotestitch en herringbonestitch









Geen opmerkingen:

Een reactie posten