zaterdag 21 november 2015

Kerst.....

Nog echt geen kerstgevoel, maar toch al aan het denken over kerstkaarten.

Eerlijk gezegd, was ik daar in de zomer al mee bezig. Ik heb een kerstboom van dennenappels gemaakt en daar een foto van genomen. Het was op een zonnige camping in BelgiĆ«. Bij #Vistaprint heb ik er er 10 ansichtkaarten van laten maken.



kerstboom van dennenappels
in de zon....
De zonneschijn is duidelijk zichtbaar, net als het groene gras! Daar had ik even geen rekening mee gehouden! 
Al weken loop ik te bedenken hoe ik hier een kerstkaart van kan maken. 
Dit is het eerste resultaat:
kerstkaart 1
De boom is tot ongeveer het midden uitgesneden, de zijkanten naar achteren gevouwen. En er staat een waxinelichtje achter. Simpel maar misschien niet zo kerstig.

Daarna heb ik 4 kaarten gekopieerd op A4 transferpapier, in ansichtkaartformaat geknipt en op stof gestreken. En het is gelukt!  


dennenappelboom op stof


Dit boompje ga ik een beetje borduren en dan maak ik er weer een foto van die ik ga printen.
En die ga ik dan net zo snijden als de 'kale'boom hierboven.
Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten