dinsdag 3 november 2015

Rood Stadslandschap: klaar!

Dit is het geworden. De rand heb ik afgewerkt. En nu stop ik er mee!

De ondergrond is een schilderdoek van de Action of zo, daarop liggen sinaasappelnetjes en een paar van uien. De structuren zijn heel verschillend.
Over de netjes heb ik geborduurd. Gebruikt zijn: knoopsgatsteek en rijgsteken.
Ik vond het het moeilijkst om niet weer bloemetjes enzo te borduren of mooie steken. Zo vrij werken is echt heel anders en hoe raar het ook klinkt, voor mij heel lastig. Nu gaat het echt om het beeld wat je maakt en niet om de mooie steken. 


rood stadslandschap




3 opmerkingen:

  1. Heb je weer stap voor stap gevolgd of steek voor steek en steekje terug. Maar weer een heel mooi resultaat. GrR

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit mooi geworden! Bij mij liggen er ook netjes in allerlei kleuren te wachten om er iets mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel! Ja Annet, wat kunnen je kasten vol raken van alle doosjes, restjes, lintjes, mooie lapjes en papiertjes, waar je direct allerlei fantasieën over hebt, maar de tijd! Hoe moet het met de tijd?

    BeantwoordenVerwijderen