zondag 28 februari 2016

Knoop 2

Ook de tweede knoop is af. Maar het is niet geworden wat ik wilde. Wat is dat toch gek. Ik maakt het zelf en het gaat gewoon tijdens het maken de verkeerde kant op.  En op de een of andere manier kan ik dan niet meer terug. Nou ja, je ziet hieronder wel, dat ik af en toe wat uit haal. 


knoop herringbonestitch
De knoop is met paarse stof bekleed. En ik heb een rondje paarse kralen op de zijkant genaaid. Daarop heb ik sliertjes gemaakt van herringbonestitch.


En toen wist ik het niet. Ik had al weer spijt van het gebrek aan symmetrie. Toen het volgende geprobeerd:


Een stukje tubular herringbonestitch met een kleine draai. Wel erg lekker om te maken. Maar wat moet ik er mee?


Daarna maar gekozen voor een rand eromheen van herringbonestitich. En aan de uiteinden gouden kraaltjes. Ik miste nl. wat contrast. 

En dan is dit dus het resultaat:



Eeen beetje onduidelijk, saai ding! Volgende keer beter!





2 opmerkingen:

  1. Hey wat leuk jij hebt ook knopenkoorts...! Ja ik herken dat wel uren aan zitten werken is het klaar denk je...😳 wat een modelletje... Misschien de onderstof iets geks mee doen...?!

    BeantwoordenVerwijderen