zaterdag 5 maart 2016

Duiven boven de stad

Dit is een doosje van een scheermesje. Al sinds ik dat doosje heb, nu een paar maanden, wil ik er iets in maken. En dit is het geworden:


Duiven boven de stad



De duifjes zijn van origami papier 2 x 2 cm. Een heel gepiel. 



de duif rechtsboven is van een papiertje van 1,5 x 1,5 cm



De 'stad'is getekend met potlood op een grijs blaadje.


Ik wil de eigenlijk een pop up maken van de duiven, maar dat lukte me niet. Er was weinig ruimte om een 'hoekje' te maken:




Een 'hoekje' maken gaat eigenlijk wel, maar er is weinig vouwruimte. Dus als je hier een duif op plakt dan past het niet meer goed in het doosje. 
De plastic reepjes knip ik gewoon uit een doosje. Kerstkaarten zitten vaak in van die doorzichtig plastic doosjes. En tja, ik ben gek op doosjes, dus ik bewaar ze natuurlijk.
De reepjes plastic heb ik vastgeplakt met dubbelzijdig plakband. Fijn om weer eens wat anders te doen dan knopen maken.


  




1 opmerking: