maandag 28 maart 2016

Origami Duif 4

Een vierde duif. Deze keer met bloemetjes voor het voorjaar.


geborduurde origami duif

Deze foto is gemaakt met een tablet. Dat vind ik nog lastiger dan met de telefoon.

Ik ben vergeten om stof voor duiven mee te nemen naar de camping. We hebben nl. dit weekend de caravan op een voorseizoenplaats gezet. En ik moet even wennen aan wat ik in de caravan laat en wat ik mee naar huis neem of andersom. 

Ik ben dus ook begonnen aan een gouden landschap.

gouden bergen
Het waait en waait: dus ik zit binnen en borduur!



Ik wil een berglandschap in een zee. Mijn gedachten gaan naar 'gouden bergen', die je in je dromen kan hebben of waar je naar verlangt. En ik kan de vluchtelingen niet uit mijn hoofd zetten. De zee, het verlangen en vluchtelingen... 

Het blijft lastig om ideeën om te zetten in iets concreets!  Het is misschien wel aanmatigend om te denken dat ik daar iets over kan borduren. Hoe voorkom ik clichés of vals sentiment of sociaal aangepast gedrag of zoiets?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten