zondag 30 oktober 2016

Herfst 5

Ondanks alle andere dingen die ik gedaan heb, toch nog wat aan deze broche gewerkt. Broche? Of toch een ketting? Een soort kraag ketting vind ik ook altijd boeiend. In elk geval ben ik nu zo ver:



Je ziet dat ik de rand van rechtsboven nu linksonder herhaal. Dat is echt heel traag werken, want zo'n bocht is lastig, maar het gaat goed. En dan krijg je ook wat meer evenwicht. Maar ja , ik had gehoopt het af te hebben dit weekend!

Over kraagkettingen gesproken: kijk eens hier #www.irisnijenhuis.com. Ik vind het echt mooi wat zij gemaakt heeft. En het ziet er zo rustig uit! Ik vind het wat als het iemand lukt een basis te creĆ«ren om die dan echt verder te gebruiken en er de prachtigste dingen van te maken. Dan ben je in staat om echt op iets te focussen. 

Ik spring van het een naar het ander. 
Nu wil ik graag wat proberen met tyvek, een kunststof met de eigenschappen van papier maar het scheurt niet en je kan er op naaien. 


tyvek monsters

Nou ja aan deze monsters is niet veel te zien! Er is 'soft'en 'dry'tyvek. Dry is het meest als papier en soft meer als stof. 

Maar eerst het herfstsieraad afmaken. En de bloes waar ik mee bezig ben!

Herfstkleuren zag ik vandaag ook in het #Tuschinski Theater. Wat is het daar toch prachtig! Bij het naar buiten gaan even snel een foto van een lamp gemaakt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten