dinsdag 18 oktober 2016

Herfst

Het is even tijd om zo maar een beetje te borduren. In mijn hoofd zit de herfst. In het bos waar ik deze week ben, is het nog niet zo super herfstig. Het weer was nog steeds warm en zonnig. Toch ruik je de herfst en komen langzaam de mooiste kleuren te voorschijn.

Ik wil een ketting of broche maken bij een groen jasje dat ik genaaid heb. Maar ik heb nog geen vastomlijnde  ideeën. Ik heb zin om te borduren, misschien stumpwerk ? en met kraaltjes en .... Ik weet het niet zo goed. Ik ben gewoon begonnen op goudkleurige satijnen voering. Daar heb ik op de een of andere manier een eindeloze hoeveelheid van! Ik gebruik herfstkleuren en wil later onder het borduursel vulling stoppen. Ik kijk wel hoe het verder gaat. 


Deze stof ga ik op andere gouden stof zetten en opvullen. Dan denk ik een raster eroverheen met gouddraad en kraaltjes en dan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten