vrijdag 18 november 2016

Herfst 11

Ben teruggegaan naar tubular herringbone stitch en dan de twisted versie. Het was even uitvogelen hoe dat ook alweer moest, maar het is echt heel leuk vind ik. Er ontstaat dan een draai in het snoer en als je er voor kiest om bijvoorbeeld 1 rij kralen met dezelfde kleur of vorm te rijgen, wordt die draai benadrukt.



De rechtse snoeren zijn met herringbone stitch, de bovenste daarvan is met een twist en 6 kralen als basis, de anderen met 4 kralen. De linkse/bovenste snoeren zijn in chenille stitch.......en het resultaat? 



De chenille stitch snoeren ga ik uithalen. Het worden allemaal twisted herringbone stitch snoeren. Dat staat echt mooier. 



De dikke snoeren heb ik dus verknipt en ik ben weer aan het rijgen. Je ziet, dat ik 1 rij met dikke gouden kralen doe. Dat wordt een mooie slinger om het snoer. Goeie keus denk ik. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten