woensdag 25 januari 2017

#HEMA potje

Potjes, doosjes, melkdoppen, dekseltjes: alles spaar ik. Tot ik niet meer weet waar ik het moet laten. Dan gooi ik met pijn in mijn hart de hele lading weg.  (En eerlijk gezegd, mis ik ze daarna nooit) Het sparen begint dan gewoon opnieuw. Maar sommige dingen bewaar ik wat langer, en dat zijn o.a. de potjes gezichtscrème van de #HEMA. Ik bewaar die omdat ze me fascineren. Ze zijn nl. doorzichtig en hebben een binnenpotje dat je eruit kan halen! 

En nu heb ik als proefje dit gemaakt:


De foto's spreken voor zich, denk ik. 










Het lapje was te klein. Het paste nauwelijks in mijn kleinste borduurring en zo'n klein stukje stof borduurt echt heel vervelend. En het was ook net te klein om helemaal rond het binnenpotje te passen. Lekker slordig!

Na het borduren, heb ik het lapje op het binnenpotje geplakt en toen het droog was het binnenpotje in het doorzichtige potje geduwd. Dat was heel moeilijk. Eerst heb ik geduwd en toen ben ik er maar op gaan staan.............Dat hielp en nu zit het klemvast!

Gauw aan een mooier exemplaar beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten