zaterdag 21 januari 2017

#textielfestivalweerribben: hand is klaar!

Mijn hand is af. Met echt, heel veel plezier heb ik er aan gewerkt. Nog nooit eerder heb ik zoveel gelezen voor een borduurwerkje.



De voorkant is een hand met daarom heen 23 citaten uit gedichten met het woord 'hand, er in; de achterkant is een hand met daarin de namen van de dichters. In het hoekje met het witte blaadje erop, staat mijn adres. De achterkant is een lichtere kleur paars, maar dezelfde stof. Tussen voor-en achterkant zit een versteviging. Zij zijn aan elkaar gezet met een festonsteek. 

De hand is voor het #textielfestivalweerribben. Ieder kan een hand op sturen waarin textiel verwerkt is niet groter dan een A4tje en 2 dimensionaal. 
Die handen worden verwerkt door een kunstenares tot 1 kunstwerk. 

Het festival is 8, 9 en 10 juni. Maandag zal ik de hand opsturen. 

2 opmerkingen: