zondag 12 februari 2017

Foto borduren 3, Amsterdam verandert

Naast het mixed media gestempel borduur ik verder aan mijn foto. De foto is genomen op het IJ vanaf de NDSM-pont van Amsterdam-Noord naar de stad. 
Dus ik kon het niet laten om de pont te borduren:



Ik ben er echt blij mee! Het is wel een ander soort borduren dan de rest van dit borduurwerk. De foto wordt steeds meer een uitgangspunt in plaats van een centraal punt.



Ik weet wel hoe ik verder ga. De dichtgroeiende stad was al een thema, maar de komst van half Amsterdam naar het 'eindelijk' zo geweldige Noord wordt ook een thema, denk ik.

En nog even over de Mixed Media:

Met de Magic Stamp heb ik nog wat gestempeld. Ik had maar een heel klein beetje textielverf. Van alles mislukte, maar de afdrukken met de pillenstrip waren ok! 



1 opmerking: