zondag 5 maart 2017

Mixed Media 8 DIY Textile School

Nog 1 vierkantje helemaal gevuld en 1 gedeeltelijk.



De vlindertjes op het blauw, niet zo goed te zien, zijn met Transfer Artist Paper tijdens de cursus gemaakt. De tekst is uit een tijdschrift en met de plakbandmethode overgebracht. Daarna heb ik nog wat vlindertjes geborduurd. 



Van een gedeelte van de geverfde lappen heb ik repen geknipt, nou gesneden eigenlijk, en die volgens de jelly roll methode genaaid, geknipt en genaaid. Dat is echt de meest simplistische manier van de bovenkant van een quilt maken. Ik ga het niet doorstikken, want ik ben te lui om het voetje etc.  weer van de machine te halen. 

Een gedeelte van dat lapje ga ik op een vierkantje zetten met wat borduursteken.

Dus er zit schot in mijn never-ending-boek!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten