donderdag 20 april 2017

Amsterdam verandert 8

Heerlijk om weer tijd te hebben om met Amsterdam verandert verder te gaan.
Elke dag doe ik een stukje. Als je weer zo bezig bent, ontstaan er ook weer nieuwe ideeën. Ajax wordt een probleem, als ze zo blijven voetballen als vanavond! Terwijl ik net zo'n beetje bedacht had, hoe ik dat logo ging borduren. 


Dit is een snel genomen overzichtsfoto. Ik ben bezig met de stad. 
Het IJ komt wel weer.

Twee hijskranen geborduurd. Wat grappig dat die in het echt  vaak knalgeel, rood of groen zijn! Dat wist ik eigenlijk niet. Ik denk dat in het water ook nog wel een hijskraan komt, want daar wordt ook behoorlijk gebouwd. Bij de Tasmankade worden de flats uit het IJ gestampt!

Hier de Magere Brug nog een keer. Rechts zoals die was en links zoals die nu is. Ik kreeg de opmerking dat de Magere Brug niet goed te zien was omdat het water nogal overheersend was. Daar was ik het eigenlijk wel mee eens, dus nu heb ik het zo. Helemaal tevreden ben ik nog niet. 
Ik ga er nog over nadenken. 


En dan heb ik deze flat 'ingekleurd'. Ik ga meer flats ínkleuren, dat vind ik mooi staan. Misschien allemaal wel!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten