zondag 6 augustus 2017

Amsterdam verandert 31

Het einde is echt in zicht! Soms lijkt het wel of ik langzamer ga borduren om het uit te stellen.

Het is wel lekker om dat water te borduren. Ik moet oppassen om het niet te slordig te doen. Als ik de foto bekijk, moeten er toch nog wat mensjes bij. Maar eerst verder met het water.


Nog 2 bakboord-boeien gemaakt. Dat breekt al dat water een beetje. Ze zijn van een foto na geborduurd en zijn echt op het IJ te zien.

En tja, Eberhard van der Laan hoort toch ook echt bij Amsterdam.




4 opmerkingen:

  1. Wordt steeds mooier en boeiender. Ik ga herkenningspunten zoeken. Mooi dat onze Burgemeester ook genoemd wordt.
    Het was me al opgevallen voor ik de detailfoto zag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op een vreemde - voor mij onverklaarbare - manier komen mijn opmerkingen er steeds dubbel in te staan. Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen