zondag 22 oktober 2017

Foto borduren

Op een 50 jarig huwelijks jubileum, kregen we een fotootje van het bruidspaar.
Ik had zo'n zin om daarop te borduren!
Dus de foto gekopieerd en met gelmedium op stof( voeringzij) overgebracht.

Het resultaat:


Het fotootje is ongeveer 6 x 6 cm.
het origineel
als de gel gedroogd is, kan het papier met water
verwijderd worden









het boeket is met franse knoopjes geborduurd
het hart met steelsteek

Heel eerlijk: ik vind het boeket echt heel leuk op de foto. Het springt er uit en misschien had ik het daarbij moeten laten. Maar ik ben doorgegaan met een hart met bloemetjes. 

Toen het af was heb ik de achterkant met textiellijm ingesmeerd en er een kartonnen hart opgeplakt. Daarna op een kaart geplakt.

Het was echt een leuk experiment! 













 

1 opmerking: