zaterdag 25 november 2017

Bladeren borduren 2

Blaadje uit de tuin,
3,5 x 2,5 cm

Ik kan niet meer stopen met bladeren bekijken, oprapen, keuren, weggooien of mee naar huis nemen!

Allerlei bladeren, gedroogd en ingesmeerd met podgy glue

Na het drogen zijn ze behoorlijk soepel en goed te borduren. Het moet wel voorzichtig omdat de gaatjes zichtbaar zijn, dus ik probeer niet mis te prikken.

Van het kleine blaadje boven aan de bladzijde heb ik een broche gemaakt.

Na het borduren met de kraaltjes heb ik een stukje ultrasuede verstevigd met een witte stof ( heel stevig, eigenlijk om tassen te verstevigen) en daar een kleine brochespeld in aangebracht. Ik heb alles vastgeplakt met tacky glue en laten drogen.

Alles vastgezet met kleine klemmetjes
Ik ben benieuwd of het een beetje draagbaar is. Het lijkt behoorlijk stevig. In elk geval ga ik nog een broche maken. het blaadje ligt al klaar!
 
Maar voordat ik deze broche maakte, heb ik nog een groot blad geborduurd.





 

Het is zo leuk om te doen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten