zaterdag 13 januari 2018

Papier

Tijd voor spelen met papier en kaarten. Er zijn jarigen!

papieren bol

De bol is gemaakt van Art Deco papier van de Pepin Press. De hoogte is ongeveer 18 cm. Het vel was 2 x 44 x 22 cm. Niet zo heel moeilijk om te vouwen, behalve dat het nogal groot is. Je zou er een lamp van kunnen maken, maar ik heb hem dicht gemaakt en gewoon neergelegd. 

verjaarskaart met envelopedoosje van paper kawaii


Zhen Xian Bao als verjaarskaart
In totaal zijn er 11 vakjes. In elk vakje een boodschap voor de jarige.




een harten doosje































Het doosje heeft een grappige deksel dat je er op schuift.

krans van kraanvogels voor een baby



huisje-doos van Paper Kawaii
Het huisje is ongeveer 8 bij 8 cm.


En het borduurtje van vorige week? Ik heb het weggelegd. Ik heb meer zin in papier en ik moet echt kiezen. Ik wil graag decoratieve dingen maken, nutteloos of niet. Maar ik wil ze in elk geval afmaken.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Marjolein.
    Heb pas ook z'n Zhen Xian Bao gemaakt, ze zijn heel leuk, ja!!!
    Groetjes, Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Marjan, echt leuk om te maken! Maar ook interessant om verschillende soorten vakjes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just awe-inspiring - such beauty and incredible amount of work has gone into it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Well Win, this was in my holidays! So that gave me a lot of time!

    BeantwoordenVerwijderen