zondag 13 mei 2018

Bomen of huizen 7


Bezig met de lucht. Ik maak rijgsteken van gebroken wit tot blauw.
Ik wilde het in elkaar over laten lopen. Vanuit het midden boven heb ik rijgdraden naar de zijkant lopen  en zo de lucht in 'punten'verdeeld'.

Ik denk dat zo de gebouwen en hijskraan de meeste aandacht krijgen.

Maar zoals ik al zei: ik wilde het in elkaar over laten lopen.... tot 10 minuten geleden. 
Ik maakte een foto, die ik jammer genoeg alweer weggegooid heb, omdat die te donker was. De vouwen van de stof zaten daar in. De schaduw maakt een soort vlakken. Dat gaf me het idee om de lucht ook in vlakken te borduren, wel gewoon met rijgsteken. 
Nou ja, ik ben zelf benieuwd hoe dat gaat. 

Gewoon rijgsteken maken is echt heel relaxed!





De boomstammen heb ik met ropestitch ( touwsteek ?) geborduurd. Had ik nog nooit eerder gedaan. Het is echt een mooie steek. En lekker om te maken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten