zondag 29 november 2015

Aqua ketting: 5

Zoals vorig keer aangegeven heb ik dat geregen stuk ketting weer verknipt!
En ben opnieuw begonnen. 

peyotestitch necklace
Misschien moeilijk te zien op de foto. 
Maar deze twee stukken zijn dus aan elkaar verbonden met een lus.
Ik rijg eerst tubular peyotestitch met 10 toho kraaltjes nummer 15 als basis, dan vouw ik het dubbel en maak er een geheel van; aan het eind doe ik hetzelfde andersom. De volgende maak ik er direct aan vast. 
Maar..... de donkerblauwe (rechts) heeft een slingertje van toho kraaltjes nummer 11 en dat vind ik, geloof ik, toch niet mooi. Het verschil met het gouden slingertje van kralen nummer 15 is te groot. 
Ik ga eerst nog even verder met een volgend stuk en dan kijk ik wel of ik die donkerblauwe uit elkaar haal.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten