donderdag 14 januari 2016

Kaart 2: Explosion Box Card

Deze kaart is ook ontvangen! Het model is te vinden op youtube onder de naam Explosion Box Card. Het is dus een doosje met neerklappende ( raar woord) zij-wanden. Maar omdat ik de kaart wilde opsturen, moest hij ook opvouwbaar zijn. Een hele puzzel. Bij kaarten maak ik altijd alles zelf. Ik gebruik geen voorgedrukte modellen of zo. Lineaal, snijmesje en snijplaat liggen binnen handbereik. Het papier dat ik hier gebruikt heb is van de FLOW.


explosion box card
Dit is een zijkant. Aan de binnenkant van elke buitenste zijkant heb ik iets bewegends gemaakt. Hier zie je een waaiertje waar HOERA op staat. Op de andere zijkanten kan je uitklappen voor wie de kaart is en van wie de kaart is, en op de 4e zijkant kan je een kaartje uitschuiven. Daar staat ook HOERA op. Niet erg creatief dus met de teksten!

uitschuifkaartje
Op elke binnen-zijkant is een uitvouw '30' geplakt. 

het midden 
In het midden staat een opklapkaartje met GEFELICITEERD.

Het is helemaal opvouwbaar en past in de deksel van het doosje.


De opgevouwen kaart past in het dekseltje.

En dit is de echte explosion BOX 
Nou ja, zo'n kaart is alleen voor een heel bijzonder lief en leuk mens!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten