dinsdag 3 januari 2017

Merci 8

Vorig jaar maart/april ben ik bezig geweest met een Merci pop-up-box!



Een soort landschap met huizen op bergen, een boom en een strand met zee.
Ik heb het nooit afgemaakt omdat ik even niet wist hoe het verder moest en of het wel mooi was. 
Ik heb het weer tevoorschijn gehaald om te kijken of en hoe ik verder zou gaan. 

De zee heeft aan de zijkant een 3 labeltjes om uit te trekken. Dan zie je vissen, stenen en planten.







De boom is misschien wel het leukst! Als je aan het vogeltje trekt, komt er een nestje met jonge vogeltjes te voorschijn.













Er is een beetje wiebelig zandkasteel.



De huisjes op de bergen zien er vrolijk uit.















 En aan de voorkant is een groen uitklapkaartje, dat nog ingevuld moet worden!


De start!

Mmmmm, hoe zal ik verder gaan? Het is echt wel grappig en sommige dingen zoals de huisjes en de boom zijn heel leuk gemaakt. Ik ga er verder over nadenken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten